4 Şubat 2011 Cuma

kuzu uykudaaaa

Bugün itibari ile tatilin ilk haftasını bitirmiş bulunuyoruz. Veee ben bunu üzülerek ifade ediyorum. Kızımla son derece yorularak geçirdiğim bir tatil aslında ama en azından onunla dolu dolu geçiyor. Kızım bana doyuyor ben ona doyuyorum. ( hatta o kadar doydum kiii kusasım var :((((...... ) Gerçekten çok yorucu geçiyor günler. Benim için tatil demek yan gelip yatmak demek. Oysa kuzucum sağolsun gece 1 de yatıyor. O da elektirikler gitti yalanıyla. Evet itiraf ediyorum yalan söylüyorum yoksa 'anneeee cızgıııı ' sesleri eşliğinde yerde uzanıp çizgi film izliyoruz. Tabii olan benim belime oluyor. Kalkamıyorum yerden. Sabahları çok erken kalkmıuyor Allah'tan da bi nebze dinleniyorum.

Şu an uykuda meleğim. Önümüzdeki hafta onu bırakıp 3 günlüğüne kaçmak niyetim var bakalım gerçekleştirebilirsem biraz rahatlamış olurum aslında. En azından ruhuma iyi gelir diye düşünüyorum. Bakalım hayırlısı olsun.

Hazır Zeynoş uyumuşken biraz blog biraz kitap biraz tv.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder