5 Temmuz 2011 Salı

çişin var mı anneciiiimmmmm?

son 4 gündür nasıl bıktırdım kızımı anlatamam. Zırt bırt çişin var mı annem,tuvalete gidelim mi, lazımlığa mı yapmak istersin yoksa klozete mi? ..... sorular sorular ve Zeynebimin çıldırışları. ' yok didim sanaaa, pamamm yaa pamam , yapcam işte altıma yapcam , sölemiycem' ahhh ne zor şeymiş bu tuvalet alışkanlığı yaaaaa. İlk gün hiç öğrenemeyecek zannettim. Herkesleri arayıp ne ya pacağım ben hiç söylemiyor bu diye teselli dilendim. Neyse ki gecemiz çok iyiydi. Saat üçte ve beşte üşenmeden kaldırdım çişe ve yatağı kirletmeden ilk günü atlattık. Ertesi gün sadece iki kere yaptı altına veee bu benim için bir mucize sevinciydi. Gece yine kaldırdım ve sorunsuz atlattık. 3. gün gündüz sadece bir kere kaçırdı oda yetişemediğinden. Tam bu iş bitti dedim kiii gece ben uyanamadım ve yatak sırılsıklam yatak yorgan yıkandı. İyi ki tedbir almışım da alta geçmemiş. Bunun için kızımın zuzu annesine teşekkür etmeliyim sanırım. Elleri ile diktiği o bez çok işimize yaradı. Velhasıl bu işi kıvıracağız sanırım.
Zaman bulup da yazmak ne iyi oldu ama şimdi dibimde tyen oynamak için kızım beni bekliyor. neyse buna da şükür...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder