11 Mayıs 2009 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ




Anneler günü...

Anneyim yaşasın bende anneyim. Ve bu ilk anneler günüm. Benimde anneler günümü kutlayacak annem diye boynuma sarılacak bi kızım var artık. Anne sözü o tek kelime bile yüreğimi sızlatan öyle derin bi anlamdayken şimdi daha da anlam kazandı daha da bi değerlendi sanki. Anne olunca annenin kıymeti daha iyi anlaşılır derler ya hani gerçekten de öyle.  

Anne olunca insan daha da bi büyüyor sanki evladını büyütürken. Aslında sadece anneler değil öğreten eğiten bende çok şey öğrendim zeynebimle. Onunla hep dimdik durmayı öğrendim mesela. Sonra hasta da olsam canım istemese de işim de olsa her anı onunla geçirmeyi istenecek kadar çok sevilen bir varlık olduğunu öğrendim evladın. Evet uzun ve çok yorucu bir yolculuk evlat yetiştirmek ama uğrunda canını verebilecek kadar da değerli.

Bir de tek bakışta aşık olmak anne olmak.  Kuzey rüzgarı da esse fırtınalar da kopsa sığanacağı tek liman olmak birinin, her gözlerini kapadığımda tüm dileklerin onun için olması, fedakar olmak sabırlı olmak ve daha nicesi.

Bir de annem var tabii. Gerçekten fedakar . Her zor zamanımızda yanımızda olan sadece beni büyütmekle yetinmeyip kızımı da aynı sabır ve sevgiyle büyüten emek veren bi anne. ANNEM anneler günün kutlu olsun. Allah seni başımızdan ayırmasın. Seni çok seviyorum canım annem.

Umarım kızım benim yaşıma geldiğinde ben de aynı sözleri ondan duyabilirim. Seni çok seviyorum ZEYNEBİM. İyiki dünyama geldin sayende anneler günü daha bi anlamlı.




4 yorum:

  1. sana kardeş,anama evlat zeynebiminde dayısı olarak ben üçünüzüde çok seviyorum canlarım benim.

    YanıtlaSil
  2. canım benim bizde seni çok seviyoruz hem de çooooookkkk

    YanıtlaSil
  3. halası olarak zeynebimi kardeşimi ve tuğbayı çok seviyor ve özlüorum

    YanıtlaSil
  4. ayrıca yeni fotolarıda beklioruz =))))))))))))

    YanıtlaSil