21 Mayıs 2009 Perşembe

kızım dile geldi bab-ba bab-ba






Ancak fırsat bulabildim yazmaya. Dolu dolu geçiyor günler. Aşkım kızım ve ben ayrı kaldığımız günlerin acısını çıkarıyoruz. Pazar günü pikniğe gittik. çok keyifli geçti. Kızım açık havanın ve güneşin tadını çıkardı. salıncakta sallandı köfte yedi.... Bizim içinde pek güzel oldu.

19 mayıs tatilini de değerlendirmeye karar verdik. Gölcük planları yaparken son bi değişiklikle kurtboğazı barajında karar kıldık. Ablamlar annemler hep birlikte çok güzel vakit geçirdik. Kızım hiç üzmedi bizi. Hamak keyfi yaptı booool bol. Tabii anneside.

Ama en ilginci dün kızımın bütün gün bab-ba bab-ba diye dillenmesiydi. Aslında önce kıskandım en çok emeği ben verdiğime göre en çok ben hakediyorum dedim. Ama sonra hoşuma gitti bu kadar kısa zamanda babaya bu kadar alışması. Sonra el sallayıp baa baaaaa demeye başladı. Şimdi kapıya gidince el sallıyor ve baaa baaaaaa diye bağırıyor. Eeee annesi sever gezmeyi. O da alıştı gezmelere. Neyseki yaz geldi kimse tutamaz bizi :)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder