16 Ağustos 2009 Pazar

Hasretten fırsat kalmadı galiba :))

Kızım için oluşturduğum blog biraz hasret nameleri ile doldu. Şöyle bi bakınca yavru kuşumun gelişiminden neler yaptığından hiç bahsetmemişim. Şimdi sıra kızımda galiba.

Babamız gelince ilk fırsatta tatil dedik ihtiyacımız olan. Ve ilk üç kişilik tatilimize çıktık. Ben çok uzun süren tatilleri sevmem evimi sonra ankarayı çok özlerim. sessiz sakin ve bir o kadar da güzel olması hasebiyle Datçayı seçtik tatil için.Kızım ilk iki gün pek hoşlanmadı denizden. Her deneme göz yaşlarıyla sonuçlandı. Sonra öyle bir alıştı ki çıkmak istemedi sudan. aslında önceleri zor geçer diye düşünmüştüm hem yolculuk hem de tatil. Ama korktuğumuz gibi olmadı. Hiç üzmedi ceylan gözlü kızım.

Tatilden döndüğümüzde göreve çok az kalmıştı zaten. Eş dost ana baba derken o zamanda çok kısa sürede bitti.Ve gözü yaşlı uğurladık aşkımızı.

Tabii bütün bunlar olurken kızım bayağı büyüdü. Emeklemeye başladı. Şimdilerde koltuklardan kanepelerden tutunup yürüyor. sonra suyu öğrendi. su isteyince bu buuu diyor. Hem kelime hazinesi gelişti kızımın hem de yeni yeni hareketler öğrendi. Kızınca seni seni deyip parmak sallıyor, bıktım diye yaka sallıyor, kafaları çarpıp tostos yapıyor. Ve benim en çok hoşuma giden el öpüyor. Yani büyüyor artık ve ben bunu görmekten büyük keyif alıyorum. Daha görülüp yaşanılacak öyle çok şey var ki... Umarım o güzel günleri hep birlikte görebiliriz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder