13 Ağustos 2009 Perşembe

yine gitti



Yine gitti. Giderken de yüreğimide götürdü. Sonre gülüşlerimi mutluluğu belkide. Bir garip hüzün kaldı ondan geriye yüreğimde. Bir de kuzucum yavrucum ondan emanet. Ve yine hasret, yüreğimin kaldıramayacağı kadar ağır.

Bir önceki yazımda geleceğinden bahsetmiştim kara gözlü yarin. Şimdi yine hüzünle gidişlerden bahsediyorum.Yani hayat tekerrürden ibaret. Gitmeler kalmalar özlemlerden ibaret bizim tekerrür eden hayatımız. ama bu sefer daha da zor, hem benim için hem aşkım hem de zeynebim için. Bu sefer bekleyen iki çift göz ağlayan iki çift göz...bilmiyorum kızım farkında mı babasının yokluğunun. Aslında ben ikimizin yerine de üzülüp gözyaşı döküyorum.

Yine sığındık limanımıza. Yine anneannedeyiz yine paylaşıldıkça azalıyor hüzünlerimiz. Yine yalnız olmadığmızı bilmek güven veriyor. Onlarsız bi hayatta ne yapardım bilemiyorum.aslında Şimdilerde daha çok uyuyor daha çok dinleniyorum ama kocamı özlüyorum. Yine şükranlarımı sunuyorum biriick aileme iyiki varsınız iyiki yanımızdasınız kzıım ve benim için vazgçilmezsiniz

Kocacım hayat arkadaşım can yoldaşım eşim seni şimdiden çok özledim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder