9 Ağustos 2011 Salı

içim kıpır kıpır

Nerden başlasam bilemiyorum.

Kızımın blogu olduğu için ondan başlamak en doğrusu sanırım.
 En son postta 'emzik Bırak kızımıııı' demiştim. Zira bizim kızın bırakacağı yoktu. 
Bu akşam yatarken Meleğim beni inanılmaz şaşırttı. 
Kızım memeni isityor musun? Ve cevaba inanması zor.
'İstemeeeemm ben aytık büyüdüm.'
Demek ki çok gönülden demişim emzik kızımı bırak diye.

Neyse şimdi geçelim bana.
Dün sabah kuzuyla koyun koyuna uyuyoruz. arkadaşım ısrarla arıyor.
Açasım yok sonra ararım diye geçiriyorum. Sonra açtım telefonu.
Tayinim çıkmış da haberim yokmuş. Nasıl olur yaaaaa. İnanasım gelmedi. Ben bu sene o okulda ne yapacağım diye düşünürken.... Hala şoktayım. Ve çok mutluyum. İnsanın çalıştığı ortamda mutlu olmaması kadar kötü bir durum yok. Tek üzüntüm minik öürencilerimi çok özleyecek olmam. Çünkü beni hiç yormayan çocuklarım var. Hele ki Doğanımı çok özleyeceğim.


Meclis gezisinden bir foto.



Bu da yerli malı haftasından bir foto. 

Her birini çoçuğum gibi gördüğüm öğrencilerimi çok özleyeceğim.




2 yorum:

  1. Nereye çıktı tayinin Tubişş? Hayırlı olsun canım benim.

    YanıtlaSil
  2. Cnm elvankente çıktı. Büyük sürpriz oldu

    YanıtlaSil